Amandasvensson

2013-03-21
16:35:00

Usch!
 Hej!
Kom nyss hem och sa göra middag till mig själv. Får väl bli makaroner elle något. Jag har så jävla ont i magen så kan knappt inte sitta ens men får droga lite ipren tills det är borta. Idag vet jag inte riktigt om det händer något speciellt ska väl bara duscha och äta upp min sista chokladboll som den tjockisen jag är. Vi va ju i sävsjö på kultan idag på morgonen för det va någon framtidsmessa. Det hyrdes in 3 stora bussar och 2 skolbussar som vi skulle åka med dit. Tycker det är lite  konstigt att skolan kan lägga pengar på en sån liten sak men inte att vi i skolan kan få åka på studieresa två gånger. Va bara en film på 20 minuter och sen kunde man titta på saker som barn hade gjort! Helt onödigt enligt mig och ganska många mer skulle jag tro.
förästen s skrev jag kanske igår att jag skulle göra hemmagjord chokladmouss igår och det gjorde jag med och det blev faktiskt riktigt mumsigt. Men usch vilken tjockis jag låter som, först chokladbollar sen chokladmouss!
Riktigt jävla halt och kallt ute nu. Fan va mycket snö det blivit över natten. Kunde knappt gå till bussen på morgonen och nu på vägen hem så halkade jag nog 4 gånger typ.
 Jag vill ha sommar nuuuu 
hair gets lighter, skin gets darker, water gets warmer, drinks gets colder, music gets louder,
nights gets longer, life gets better.
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: