Amandasvensson

2013-03-25
17:04:50

Vilket ska man ta?
 
Hej!
Det har inte blivit så mycket skrivet nu i helgen men nu är jag igång igen.
Dagen har väl varit som alla andra måndagar, hemska och man vill bara hem. Gick upp vid 6 samtidigt som martin gick upp. Mycket lättare att gå upp när han går samtidigt för om han ligger vidare så är det så mysigt i sängen så man vill bara ligga kvar och gosa hela dagen men det kan man inte :(
Till min förvåning så har det faktiskt varit soligt hela dagen. Tycker det är hemskt att det fortfarande är snö ute och det är slutet av mars. Man börjar ju tro att det aldrig kommer blir sommar, längtar sjukt mycket!
Just nu håller jag på men min bok till skolan, jag börjar få lite smått panik över att det inte kommer bli färdig. Har bara 2 veckor på mig att skriva färdigt och göra fram och baksidan och även ta alla bilder och lägga in.
 
Har också kollat på lite alternativ till gymnasieprogram och jag vet inte riktigt vilket det blir. Vill helst att det ska va något på aleholm i sävsjö för då är de lätt för mig att ta mig dit och hem, har även martin där så kan sova där på vardagarna ibland. Vet inte riktigt vad det lutar mot men tror Hantverksprogrammet - Frisör, Barn och Fritids programmet - Dagis eller Resturang och Livmedels programmet - Bageri och Konditori.
Bild från morgonen.
     
KRAM
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: