Amandasvensson

2013-05-06
16:47:56

Älskar det!
Hej!
Kom hem vid 15:00 och tog dirr fram solstolen och låg där tills typ nu när jag gick in för det började blåsa mer så blev ganska kallt men 1 och en halv timme blev det iaf. Tycker det har varit riktigt härligt väder idag och typ bara sol och typ 17 grader om jag sett rätt. Tyckte därimot att det va lite kallt på morgonen så hade vantar med mig men kännde att det va lite onödig sen när jag märkte att det va varmt för en gångs skull. Längtar så jäkla myket efter sommaren är man bara kan ligga på stranden och sola och INTE behöva frysa. Vill ha sommar nu. Får hoppas att det är lika bra väder som idag på min konfirmation så jag inte behöver frysa i min klänning.
Jag och lina bakade mufins på HKn idag och de blev så sjukt snygga och stora fast de smakade inte lika bra som de såg ut men utseendet är det viktigaste ju (not)? Täkte gå ner och kolla om det finns något nytt som jag kan baka ikväll. Måste läsa i boken idag med för vi ska ha läst ett antal per sidor tills imon och jag har inte börjat än men det som är bra ät att jag sett filmen så kan ju typ nästan allt innehåll. "I taket lyser stjärnorna" heter den och såg den för typ 2-3 år sen och lite tråkigt att vi läser just den när de flesta sett filmen. *Dislike*
Kanske ska ta tag i boken före jag bakar så jag säkert läser sidorna och inte "glömmer" det sen ;)
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: