Amandasvensson

2013-05-02
17:24:11

Rubbat!
Hej!
Har varit så grymt seg och trött idag och så har dagen varit så lång så jag är inte så värst taggad inför att börja plugga inför biologin och tyska proven imorgon. Ska lägga mig tidigt idag så jag är utvilad till imorgon när det äntligen är fredag som betyder helg. Det är riktigt gött med en ledig dag mitt i veckan fast det rubbar allt! Trodde idag på morgonen när klockan ringde att det va måndag så slöade mig extra mycket för trodde att det va denna måndagen som mamma skulle köra mig innan jag började. Men nej så va det inte för det va torsdag och då måste jag gå upp vid 06.00.
Fick lite fina bilder skickade till mig innan idag från skirö på valborg. Lina försökte skicka dem samma kväll med det gick inte men idag kom de. Hade en riktigt rolig valborg med trevligt folk och god dricka! Därimot så va dagen efter inte så värst bra. Spriten och alkoholen slog tillbaka på lilla mig! Blev en dag som tillbringades mest i soffan i böjan men började få tillbaka livet vid 3 och då kom lilla gullepluttan och började busa! Sedan så va jag och christer i skogen med hundarna så de fick springa av dig och sen åkte jag, annette, chriter, pluttan och martins mormor till kyrkogården och sen hem till mormorn och fikade lite! och när vi ändå pratar om martins mormor så kom jag på att min mormor fyller idag så ska fira henne lite senare när martin kommer!
Nä om man skulle ta tag i tyskan istället för att sitta här och babbla!
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: