Amandasvensson

2013-05-02
19:26:00

Samma tänk?
Tjohej!
Satt och kollade lite på kisses blogg och såg då att hon har köpt en likadan klänning som jag köpt till min konfirmaton.
JAG OCH KISSIE HAR LIKADANA KLÄNNINGAR.
Lite glad blir man ju allt när man ser sin kära klänning på Kissie. Ja hon måste ju tycka att den är snygg för annars hade hon inte haft den på sig så tror att jag valde rätt klänning att köpa! Hade ju tänk att inte lägga upp bild på min klänning förän det är dags att använda den men nu känns det lite som att jag måste så har valt att ni får se den nu fast på kissie då och sen får nu se den på lilla mig när jag konfirmeras! Ni får inte bli besvikna när jag lägger upp bild på mig med den nu när ni sett den på kissie som är så smal! Den ser ju riktigt bra ut på henne och sen kommer det säkert se ut som en hösäck på mig bara för att jag inte har samma kropp som henne. Kan erkänna att jag inte vill ha hela hennes bröst för de är en aning för stora för hennes kropp (enligt mig) men det andra skulle jag gärna vilja ha, speciellt hennes magen! Hihi
 
Bilden är från inlägg på hennes blogg där hon skrev om klänningen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: