Amandasvensson

2013-05-05
20:08:36

vetlanda
Tjena!
Har inte gjort så mycket idag för har varit så dålig efter igår! Det var ju Vetlanda Crusing, hur det nu stavas. Blev hämtad hos Martin av Hanna vid 6 och så åkte vi till Frida och gjorde iording oss och hade lite "förfest". De som skulle med va igentligen bara Agnes, Hanna, Frida och jag men sen kom Nema och så fick han med följa med så vi åkte väl från sävsjö vid 9-10 tiden. Va riktigt roligt fast att vi var omingade av äckliga raggare! Vi hade lite mer stil i våran bil. HELT KLART!!!
Har inte blivit så mycket gjort idag förutom att jag putsade altanens fönster efter att jag kommit hem från Martin. Har varit en riktig skit dag för min del. Blir nog bara att gå och duscha nu och sen dejta kudden för min del! Ska bli riktigt skönt att lägg sig, och får hoppas att bakis känslan har försvunnit innan.
Fin fyllobild sen igår xD
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: